RSS Feed Random Comic Add To Favorites Wallisaur is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

page 11

April 8th, 2012, 2:30 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Advertisement, September 22nd, 2019, 5:42 am

User's Comments:

Reply PeculiarIceCube, April 8th, 2012, 2:42 pm

UGHUUUUUGH SEE I HATE GIANT GORRIILLA MONKEYZ LIKE THAT GUY.
I MEAN SERIOUSLY YOU LOOK LIKE A 25 YEAR OLD BODY BUILDER WHAT IN THE WORLD ARE YOU STILL DOING IN SCHOOL?!
ALSO I LOVE YOUR COMIC ITS SO PRETTIFULLY DRAWN AND I LOVE THE COLOR SCHEME ITS LIEK THAT PHOTO EFFECT....SEPIA YEAH....

Reply BlueKiwi, April 8th, 2012, 2:43 pm

Oh shit, run!
I want Whale's hair, it looks so poofy

Reply stupidarghs, April 8th, 2012, 2:43 pm

@PeculiarIceCube: HOLY FUCK LETS HAVE A CAPSLOCK PARTY IN HERE XD
THANK YOU SO MUCH
AND LOLOLOL AWWWW BUT HUGE BURLY DUDES ARE FUN TO CLIMB ON..although not fun when they're beating the shit outta you xD
THANKS AGAIN!!

@BlueKiwi: xD I feel like she'll be tackled down if she tried to run and break a few hundred bones seeing as he probably ways over 9000 pounds !
haha it is, i bet i could use it as an exacto knife, cause its so sharp lD

Reply tangyskittles, April 8th, 2012, 3:20 pm

Oh my god.
I would be totally killed.

If that were me I would be like "MOOBS IN MA FACE, YO!"

I'LL BE KILLED.
Or I will temporarily stun him to make my escape D:

Reply stupidarghs, April 8th, 2012, 3:36 pm

@tangyskittles: "HONK HONKK MOOBS COMING THROUGH!"
lolol does stunning involve a kick to where the sun dun shine? xD

Reply d00d00bird, April 8th, 2012, 4:24 pm

Old That buff guy looks older than my dad... Dude WTF, did he have to repeat THAT many years?

Reply stupidarghs, April 8th, 2012, 4:40 pm

@d00d00bird: lololl no he just had some major spout of puberty or something
that or maybe he did repeat years; wouldn't surprise me with his thickheaded-stereotypical-jock-ness xD

Reply The Bearded Man, April 8th, 2012, 6:57 pm

After seeing your doodles of Rus and a girl she's supposed to meet later in her life, I realized how FREGGIN AWESOME of your (you & Chel) comic to have such a temporality to it!

Reply stupidarghs, April 8th, 2012, 7:06 pm

@The Bearded Man: BRO I HAD TO FREAKING GOOGLE THAT WORD *feels like that dumb blond, prepika xD)
but THANKS MAN! SKJDF
haha we hope to squeeze in both their past and future into wallisaur
..although if we do i feel like wallisaur will be longer than 10 arcs as planned xD
OH WELL
THE LONGER IT IS,
THE MERRIER

Reply The Bearded Man, April 8th, 2012, 7:26 pm

@stupidarghs: LOL! Sorry, my bad French habit got me! xD (Cause it's from a French word and I thought it could also be used in English)

Also, it would be AWESOMELY unique if the arcs didn't follow a normal chronology. Like, one arc happens in the future, then the next one happens before that and explain where they originally met that new character from the previous arc but whom they mentioned have known for a few years. This way, it can feels new all the time since new characters and situations can be quickly introduced without transition and then you can satisfy the readers by showing how they met in a later arc, thusly deepening the story and keeping up with the surprised and the "freshness"!

Reply stupidarghs, April 8th, 2012, 7:37 pm

@The Bearded Man: Haha YEAH shell was talking about flashbacks in story and such
but I'll tell her what you said also

keep moving shit so fast readers will go
"the fuck?" XDDD

Reply The Bearded Man, April 8th, 2012, 9:44 pm

@stupidarghs: Should make things quite enjoyable thought if well executed! xD

Reply tangyskittles, April 8th, 2012, 11:20 pm

@stupidarghs: I WOULD BUT I FEEL LIKE I WOULD BREAK MY FOOT.

He looks like he has rocks for balls ._.

I WILL PROVIDE A COMPLEX MATH QUESTION AND RUN FOR THE WINDOW. SCREW WHAT FLOOR IT IS.

Reply MadMindInk, April 9th, 2012, 2:12 am

D: dude how is he still in high school!
oh man i hope he turns out to be a friend, even is not just now. how the hell do you handle an enemy like that!

Reply MilkChii, April 9th, 2012, 8:41 am

This is the cue to play your 'But-I-am-a- weak-innocent-girl-card'

Worked for me! xD

Reply Mugaruz, April 9th, 2012, 10:35 am

Oh snap Shit just got real!!

Reply stupidarghs, April 9th, 2012, 3:10 pm

@tangyskittles: lolol YER PLAN IS INGENIOUS XD I FEEL LIKE IT WOULD ACTUALLY WORK!

@rinalicat: Lollloll burly football players be after all y'alll

@MadMindInk: skdf he is! He's just a burly football player LOL
haha tangyskittles's plan of :
"I WILL PROVIDE A COMPLEX MATH QUESTION AND RUN FOR THE WINDOW. SCREW WHAT FLOOR IT IS." sounds pretty good xD

@MilkChii: s-see my frail arms, you can't hurt me *insert kawaii desu eyes* xD

@Mugaruz: *insert Jaws music* xD don don donn

Reply BASS, April 15th, 2012, 9:27 am

Image is down?

Reply stupidarghs, April 15th, 2012, 1:36 pm

@BASS: sorry bout that
fixed now

(..apparently my tinypic account ramdomly deletes some of my images I:<
need to make a photobucket account later or something

Post A Comment